Va rugam sa ne contactați preponderent pe email la contact@masiniuneltero.ro. Urmare a numarului mare de apeluri, liniile telefonice sunt foarte solicitate si nu putem prelua toate apelurile imediat.
Compresoare stationare cu piston
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI 703/100/10 H
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI 703/75/13 H
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI 853/100/10 H
Compresor stationar AIRCRAFT AIRSTAR 703/270/10H
Compresor stationar AIRCRAFT AIRSTAR 703/270/10V
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI 853/200/10 H
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI 703/270/10 H
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI BK 1003/13/10
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI 853/270/10 H
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI 703/270/15 H
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI Duo 853/2x100/10
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI 853/500/10 H
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI 753/270/15 H
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI 1003/500/10 H
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI 703/15 Silent
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI Duo 853/2x100/10 K
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI 1253/500/10 H
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI 903/500/15 H
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI Duo 853/2x100/10 KK
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI 1003/10 Silent
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI 903/15 Silent
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI 853/270/10 H Silent
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI 903/500/15 H Silent
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI 1003/500/10 H Silent
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI 853/270/10 Silent
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI 853/10 Silent
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI 1103/500/15 H
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI Tandem 853/500/15 H
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI Tandem 1003/500/10 H
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI Tandem 703/500/15 H
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI Tandem 703/500/10 H
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI 1703/500/10 H
Compresor stationar AIRCRAFT AIRPROFI 1283/500/10 H
Masinile termice sunt compresoare stationare cu piston indicate pentru debite mici si presiuni mari. Raportul de comprimare pentru un cilindru variaza intre 3,5 si 6, raportul de comprimare total realizandu-se prin comprimarea succesiva in mai multe trepte. Compresoarele cu piston de capacitati mici se construiesc cu unul sau cu mai multi cilindri verticali in linie sau in V, iar compresoarele industriale mari se construiesc cu mai multi cilindri orizontali.
Un compresor monocilindric are ca parte principala un cilindru prevazut cu un sistem de racire (aripioare de aer sau cu apa). In cilindru este montat pistonul, care este etansat fata de cilindru cu niste segmenti. Cilindrul se termina cu carterul (o cutie care inchide mecanismul de antrenare), iar la cealalta extremitate cu chiulasa (un capac care inchide camera de comprimare din cilindru). In chiulasa se afla supapapele automate de admisiune si de refulare care realizeaza comunicarea dintre cilindru si galeriile de admisiune si de refulare. Pistonul este actionat de un mecanism biela-manivela.
Clasificarea compresoarelor cu piston se poate face dupa mai multe criterii:
- dupa dispunerea cilindrilor
- dupa numarul de cilindri (monocilindrice si policilindrice)
- dupa numarul de etaje de comprimare
dupa debitul de comprimare:
- cu debite mici, Q < 0,5 m3/min
- cu debite mijlocii, Q = (0,5-10 m3/min)
- cu debite mari, Q =10-50 m3/min
dupa presiunea maxima de refulare:
- de presiune joasa, p < 10 bar
- de presiune medie, p = 10-100 bar
- de presiune inalta, p = 100-1000 bar
Alte moduri de a clasifica compresoarele sunt:
- Compresoare cu debit fix
- Compresoare cu debit variabil
- Compresoare stationare cu piston
- Compresoare mobile